Na šta mislimo kada kažemo… Aktivizam, digitalno okruženje i pažnja javnosti
U ovom radu se razmatra kako aktivisti u Srbiji koriste dostupne digitalne alate da bi obezbedili pažnju javnosti i ostvarili ciljeve za koje se zalažu. Na osnovu pregleda interdisciplinarne literature o aktivizmu u digitalnom okruženju, u prvom delu rada ponuđen je osvrt na ključne mogućnosti i izazove koje su digitalne tehnologije donele aktivistima prilikom informisanja javnosti, izgradnje zajednice i mobilizacije podrške. Nakon toga, analizirano je trenutno stanje u ovoj oblasti u Srbiji i identifikovani su neki od ključnih problema, poput nedovoljne informisanosti i negativnih percepcija javnosti o civilnom sektoru, kao i nedostatka strateškog pristupa komuniciranju aktivista sa javnošću u digitalnom prostoru. Na osnovu pregleda dostupnih podataka i nalaza originalnog istraživanja, ponuđene su i preporuke civilnom društvu, donatorima i istraživačima sa ciljem da pomognu aktivistima da delotvornije planiraju i sprovode digitalne komunikacione strategije.
Nazad