Rodno vaspitanje i obrazovanje: (ne)mogući dijalog
Ova publikacija usredsređena je na pitanje da li su procesi rodne socijalizacije i osnovnoškolskog, te srednjoškolskog obrazovanja, uprkos uvreženom mišljenju o njihovom preplitanju, usklađivanju i dopunjavanju, na bilo koji način suprotstavljeni. Zbornik ispituje zašto i pored toliko napora da podižemo i vaspitavamo svoje potomstvo, pored toliko pažljivog promišljanja da ih kao profesionalci obrazujemo, i dalje težimo iskorenjivanju, zaceljivanju pojava koje naprosto ne usmeravaju ponašanje dece i mladih u poželjnom smeru brige o drugom i razumevanja drugog, koji je različit, sličan, ali nikad i isti. Publikacija prikazuje jednu moguću intervenciju u ovom polju, sagledanu preko autorskog programa stručnog usavršavanja nastavnog kadra u školama u Srbiji pod imenom „Svi naši identiteti“. Detaljno se analizira kako ovaj program, u svojim početnim fazama realizacije, utiče na pedagošku praksu i unapređenje obrazovnog procesa.
Nazad