Sekulović Milica

Milica Sekulović (1993) je studentkinja doktorskih studija na Odeljenju za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i istraživačica-saradnica na Institutu za filozofiju i društvenu teoriju. Oblasti njenog istraživačkog interesovanja su istorija pedagoških ideja i istorija školstva u Srbiji/Jugoslaviji. Članica je EduLab-a (Laboratorije za obrazovne teorije) i SolidCare Lab-a (Laboratorije za solidarnost, brigu i filantropiju) Instituta za filozofiju i društvenu teoriju.

Najnovije publikacije

  • Nikolić, Olga & Sekulović, Milica (2024). Boredom: A Phenomenological and Pedagogical Perspective. Book of Abstracts; Fourth International Conference Why Still Education?, Experience and Education (pp. 55). Beograd: Institut za filozofiju i društvenu teoriju.
  • Ereš, Davor & Sekulović, Milica (2024). Nastavna metoda learning by doing i otvoreni modeliteti sticanja arhitektonskog znanja. Knjiga sažetaka; 6. Dani obrazovnih znanosti, Budućnost obrazovanja: novi pravci u istraživanjima i praksi (pp. 53). Zagreb: Institut za društvena istraživanja.
  • Sekulović, Milica & Ilić, Rajković Aleksandra (2024). Ways and Sideways of Emancipation: Dewey’s Reception in Different Political Eras of an Other-Than-Western Context. In  Lacković, Nataša, Cvejić, Igor, Krstić, Predrag, Nikolić, Olga (Ed.): Rethinking Education and Emancipation: Diverse Perspectives on Contemporary Challenges (65-85). London: Palgrave.
  • Janković, Miloš, Lipij, Ana & Sekulović, Milica (2024). “Važna su samo pitanja”: Filozofija sa decom u nekoliko (p)ogleda. Inovacije u nastavi 37(2): 142-153.